( VincentV | 2021. 11. 22., h – 13:34 )

Több dologra látatlanban is lehet adni választ:

- itthon ingyenes a supercharger (még), ha közel lakik hozzá, vagy útba esik, akkor nem kell az otthoni töltő/napelem/fogyasztási díjjal sem számolni

- több olyan Tesla is van, aminél ingyenes is marad, mert régebben voltak olyan értékesítések amik tartalmazták az ingyenes töltési lehetőséget, ezeknél maradnak is (a töltő ellenőrzi a jogosultságot)

- az eddig tapasztalatok alapján nagyon sokáig tudja használni az autót, hacsak nem valami első szériás, azokkal voltak gondok, milliós tétel lehet egy motorcsere miatt pl., persze ettől sem lesz kuka, csak ki kell köhögni a javítást

- biztos lehetsz benne, hogy aki Teslat vesz, az nem S-Cross, vagy Logan helyett veszi, hanem valami hasonló évjáratú prémium ice helyett, aminél a milliós javítás ugyanúgy ott lebeg, így ezt a paramétert a kalkulációnál én nem venném figyelembe, felesleges

- jó áron el tudja eladni, sokkal kisebb az értékvesztése mint a többi autónak, pláne ha itt is bevesszük a képletbe hogy valami bmw/audi/merci/stb.. dög helyett vette, nem S-Cross helyett

 

A fentieket figyelembe véve nagyon könnyen lesz ebből havi 100k spórolás, főleg ha nem nyalja be a gen1 típushibákat (de még talán ezek mellett is). Taxisnak se kell hozzá lenni. Menni persze azt kell vele, de gondolom ezért vette.