A teljes karosszériát (karosszériát és alvázat) egyben gyártják (az új 12 000 tonnás gigapressben), úgy, hogy az akku be van építve a karosszériába, és ragasztóval körbe van öntve
Sok itt a tévedés.
- Ez még csak ötlet és nincs kidolgozva, hogy ez pontosan hogyan is lenne.
- A gigapress egyben préseli az elejét, és egyben a hátulját, de nem az egészet mindenestül.
- A leendő új akkuk esetén kerülne esetlegesen kialakításra, amik már legalább 1 millió mérföldet kibírnak.
- Még évek mire ebből lehet valami.
Ui.: Illetve nem beragasztanák az akkukat, hanem méhsejt alakzatban helyeznék el.
Olcsóbb, erősebb, könnyebb, biztonságosabb lenne és kevesebb lenne a fogyasztása. Még az is elképzelhető, hogy összességében kevesebb káros anyag keletkezne. Ezt majd a részletek után tudjuk meg.