( NagyZ | 2021. 09. 02., cs – 11:25 )

Már megint egy egyedi példa

lesetalok a garazsba, es van. es ezzel hidd el, nem vagyok egyedul errefele. ettol ez nem egyedi pelda, maximum rad es kornyezetedre nem igaz. ez nem az aram vagy az autok hibaja, hidd el. :)

Másrészt Musk bejelentette, hogy ki fogja nyitni a Superchargereket az EU-ban a nem-Tesláknak is (persze azt nem mondta el miért, de tudott az ok: így férhet csak hozzá a most induló kövér támogatásokhoz). 

ez most jo? vagy rossz? vagy mi a baj vele?

Az ára annyi lesz mint a többieknél (és itt a többiek alatt a legdrágábbakat kell érteni, lásd Ionity).

ionity az 0.79 CHF/kWh, lelektanilag ez mar tenyleg draga, viszont van sok, barki szamara elerheto, olcsobb alternativa svajcban. a tobbi orszagot nem tudom, nem neztem. ha nemzetkozileg nekiindulnek, biztos, hogy megneztem, mi a 3 legnagyobb toltohalozat, es ott lenne kartyam.

Tudtam hogy előbb-utóbb rá fogunk fordulni erre, ezért is írtam az előző commentem utolsó bekezdését. Másrészt te írtad, hogy olcsóbb nem-otthon tölteni, mint egy benzinest tankolni, én csak reagáltam rá.

en azt irtam, hogy olcsobb tolteni, nem azt, hogy nem-otthon tolteni, csak a pontossag kedveert. majd leirtam, hogy otthon, a garazsban, a lakossagi aram aran lehet majd tolteni a kocsikat. megneztem, van tobb mas, nem zart toltohalozat is svajcban, amik mind olcsobbak, mint az ionity. innentol...