( khiraly | 2021. 09. 01., sze – 21:44 )

most arrol volt szo, hogy benz szerint trey csak irigykedik. ez nyilvan hulyeseg.

 

Nem biztos. Trey szereti megmondani a tutit es ha masnak nem mukodik, akkor o az eletkeptelen balfasz.:)

 

az akksi hulyesegeit leirtak mar itt, es egy elektromos autoban valljuk be az akksipakk eleg fontos, nem?

 

A nyito hozzaszolasban leirtam a felelmeimet, azon kivul altalanossagok erkeztek. A hatotavval (~200km) tisztaban vagyok, viszont arra szamitok, hogy az meglegyen es ne nyuljak bele a lecsoba.

 

nekem barmilyen elektromosbol nem hogy a 2016 regi de meg a 2018 is - ez egyelore egy olyan szelete az autozasnak ami hihetetlen elemben fejlodik.

Ezt orommel hallom, hogyha emiatt esne a hasznaltpiaci ara ekkorat egy 2016-os leaf, mert technikailag elavult. Ugyanis nekem az a tudas (~200km hatotav, megfelelo meret) megfelel.

 

disclaimer: szerintem a tesla, a tesla es a telsa jo elektromosban. ja, kihagytam a teslat! :D

A Tesla egy luxusauto annak minden oromevel es nyugjevel egyutt.

A nyugok kozott a horroraru kotelezo es cascot ertem. A nagyon limitalt szervizhalozatot (Becs), es a meregdraga javitasi koltseget (pl. koccansz, egy elso lokharito javitasa konnyen gazdasagi totalkar).

 

Es semmi esetre se "zold" (nem mintha ez szempont lenne az en vasarlasomnal). Egy 2 tonnas jarmuvet mozgatni mindenhogyan kornyezetszennyezo.