( azbest | 2021. 07. 14., sze – 19:31 )

plusz miért ne szerepelhetne a nyomkövetésben a fizetési kód is... félnének, hogy valaki más befizeti az összeget a címzett helyett? :D
 

Nekem most két ioss küldeményem érkezik hamarosan. Eleve a követés alapján már valsz a holland posta ingyen beléptette eu-ba. De rá is kérdeztem náluk, várom mit válaszolnak.

S ha a magyar posta végig elrontja majd az összes lépést:
- felszámol áfát ioss már kifizetett küldeményre (pedig még a holland követésben is látszik, hogy megkapták az infót)
- felszámol kezelési költséget már hollandok által levámolt küldeményre (ha tényleg levámolták)
- nem küldi ki az értesítőt, hanem dupla áron hozzák ki
- nem hozzák ki, hanem csak értesítőznek
- opcionálisan elvesztik vagy elloopják...

szóval, ha mindent szabálytalankodnak, csalnak, hazudnak, akkor megpróbálok indítani egy eljárást ellenük. Már ha egyáltalán hajlandó lesz eljárni bármi ellenük. Külön-külön már minden pont megesett valakivel az utóbbi héten a beszámolók alapján, hátha sikerült kimaxolniuk és mindent elrontaniuk. 

Egyébként úgy tűnik,hogy még nem merik felszámolni a 6600 forintos automatikus / ioss vámkezeléses reklamáziós díjat. Pedig nagyon úgy tűnik, hogy azért hozták létre az ide vonatkozó ürlapot az oldalukon.