( uid_21476 | 2021. 05. 25., k – 22:12 )

A marketingen kívül én nem nagyon látok mást, hacsak azt nem, hogy a "mindenki ezt használja" felfogás mentén sokan választották ezt, ami egy öngerjesztő folyamat.

Nem volt semmiféle marketing. Mellesleg, a win95-ről te magyarországon semmiféle reklámot nem láttál, hallottál, mert nem si volt ilyen. 

A PC-t az ára tolta be az otthonokba, az ára meg azért lett olyan barátságos, mert idővel, a compaq, bull micral és mások után a kici kínaiak is elkezdték a klóngyártást. 

Az amigára meg más lomokra írt oprendszert meg totál értelmetlen a windows-sal, dos-sal összevetni, mert az Amiga, az SGI és más vasak egységesek, kompaktak voltak, a PC klónok  meg nem.

Volt egy emberke, Michael Dell. Nos ez a figura abból lett kőgazdag, hogy kínában gyártott gépeket rakott össze és adott el, olcsón. De ő megnézte, hogy milyen elemekből építkezik és így nem volt gond a gépeivel. Más meg beszaladt a PC boltba, bevásárolta azt amit az ismerős a papírkára felírt neki és úgy járt, mert vagy a video kártya, vagy a hangkártya, vagy az ilyen olyan illesztő nem volt az alaplappal kompatibilis, vagy már az alaplap sem volt PC kompatibilis.

Ebből a shit halmazból az amiga nem részesedett, ezért is lehetett olyan "remek" oprendszert írni amigára, ami mellesleg ugyanúgy fagyízott a 68000-es procin mint a windows a hulladékokból összerakott PC-n.