( zeller | 2021. 04. 03., szo – 19:28 )

2020-ban 28,5 millió magyar palackos bort értékesített a Lidl Magyarország, ami jelentős, 21 százalékos bővülést jelent az előző évhez képest.

A vállalat itthon és a külpiacokon egyaránt rekordot döntött, utóbbi esetében már 6,3 milliárd forint értékben adott el hazai borokat, ami a teljes magyar palackos borexport 33 százalékát jelenti, vagyis az áruházlánc ezzel megerősítette legnagyobb hazai borexportőr pozícióját. A Lidl célja a hazai borászatok támogatása, exporttevékenységük és külpiaci lehetőségeik elősegítése.

(lidl.hu, 2021.03.29-i hír)

Szerinted a cébéá meg az általad hőn szeretet hazai kereskedők, vagy épp küldker cégek tudnák ezt produkálni? ha igen, akkor miért nem tették meg a Lidl helyett? Ja, hogy a mocskosbüdöskapitalistalustamulti felvásárolta előlük...