( gelei | 2021. 02. 09., k – 14:13 )

Más iparágakban hogy oldják meg, hogy közel realtime látod ennél komolyabb hálózati forgalom eredményét is? Egy másodperces késleltetéssel már többszereplős videokonferenciát is lehet csinálni, publikus felhővel, gombokért. Hogy van az, hogy egy random magyarországi bank képtelen 10 másodpercen belül kirajzolni egy statikus számot, ami az én esetemben pl. havi max 5 alkalommal változik? :)

Egyébként senki nem beszélt 100%-os SLA-ról. Ha tízből kilencszer sikerül, az már egy baromi nagy előrelépés UX-ben. Valaminek a válaszidejét megmérni sem rakétatudomány, rengeteg projektben van olyan követelmény, hogy X időn belül response-t kell adni, és hidd el, meg lehet csinálni. Mérésekkel, SLA-val, minden bizbasszal. Senki nem mondott olyat, hogy az MNB-nek a puszta közepén kéne mérni az elérési időt, ahol térerő sincs. :)