( uid_4263 | 2021. 02. 04., cs – 13:02 )

Szerkesztve: 2021. 02. 04., cs – 13:05

Update: lényegében a Xiaomi szervizpartnernél hever a telefon, és ha van kedvük, megcsinálják (majd egyszer), de lehet hogy magasról tojnak rá.

Nagyjából ezt mondta el a boltos ürge a sokadik telefonhivásromra.

Szóval kértem tőlük egy hard deadline -t vagy ha az nincs akkor a telefon visszaszolgáltatását.

Majd otthon rátolom az EDL mode -ot, csak szereznem kell egy USB2-es hubot, mert nincs olyan laptopunk otthon amin lenne Windows (Xiaomi Flash toolhoz) és USB2 (mert nem szereti az USB3/fastboot mode-ot ez a telefon, ezért kúródott meg).

Mindenesetre megjegyeztem az üzlet meg a xiaomi nevét is, az elkerülendők listájára :)

Érthető, hogy elbaszom a szoftvert és magamra vessek, de akkor vagy küldjenek haza hogy erre nincs garancián kivüli szerviz SEM, vagy csinálják meg tisztességgel. Az, hogy félresöprik a telefont és nem keresnek, nem történik semmi, a legrosszabb hozzáállás (xiaomi) az meg hogy nem mondunk információt csak hablatyolunk az meg szintén rossz (üzlet).