( asch | 2020. 10. 12., h – 22:08 )

Elektromosat nem azért nem gyáranak, mert nem tudnak, hanem azért mert masszívan veszteséges. A többi gyártó is éppen annyit gyárt, amennyit a CO2 kvótákhoz kelleni fog. Az elején sem azért húzott el a Tesla, mert annyira korszakalkotó ötletük volt, és senki más nem gondolt erre, hanem azért mert Musk valahogy összehozott annyi lelkesedést lóvéban mérve, hogy nem kellett nyereségesnek lennie jó sokáig.

Veszteséggel bármelyik gyár tudott volna jó elektromos kocsit gyártani, csak éppenséggel nekik nyereséggel kell üzemelniük, különben orrukra koppintanak a részvényesek. A Teslát meg akkor is finanszírozták, amikor csődközeli helyzetben volt.

Aztán ahogy közelebb került a nyereségeshez az elektromos kocsi, illetve muszáj lett a CO2 miatt, egyből kiderült, hogy kurvajó elektromos kocsikat tudnak csinálni a "nagyok" is.

Azon is röhögök, hogy kritizálják őket, hogy kicsi az akksi ebben meg abban a kocsiban a Teslához képest. Micsoda hülyék, hogy csak ekkorát tudnak beletenni. Majd gondolod, hogy azért kicsi, mert hülyék nagyot beletenni? Azért kicsi, mert kiszámolták, hogy ez az optimális. A nagyobb akksis kocsikon csak még többet veszítenének.

A Toyota ha már nem tud a hibridekkel hasítani a piacon, akkor majd csinál full elektromost. Vagy hidrogéncella plusz elektromost. Vagy akármit, de tuti hogy valami jót. Nem kell mindenkit hülyének nézni.