Nem üzemeltető vagyok és ügyeletet csak olyan rendszerre vállalok, amit vagy
1. úgy raktak pontosan össze ahogy *nekem* tetszik: architekturálisan, minőségben, keretrendszerekkel, platformmal, stb vagy
2. én állapítom meg a javadalmazásomat: mondjuk 8 óra rendelkezésre állás 1 teljes munkanapnak felel meg. Ha dolgozni is kell, akkor mondjuk 3x szorzó. A hétvége meg mégtöbb.
Ezeket elmondtam a főnökeimnek is, és ők nem meglepő módon ennek ellenére köteleztek ügyeletre a céges feltételek mentén. Pár héten belül mindig felmondtam. Nem először, nem másodjára és valószínűleg nem utoljára.
Miért is nekem kéne szívni fillérekért mások miatt?
A menedzserem, főnököm vigye haza maga a telefont 2 sajtburger áráért cserébe, ami a sok kókányolás, spórolás meg hozzánemértő tákolás révén bármikor csöröghet... és csörög is. Jaaaa hogy ő ennél fontosabb ember? Meg fürdetné a gyerekét? Hát mindenkinek megvan a saját problémája. :)