Azt neztem, hogy 3 tengelyre lehet osztani a mainstream autokat:
Japan: megbizhato, nehezen megy tonkre, de ha tonkremegy, draga. Viszont a designert 10-bol 9 esetben faszkorbacs jarna. Izlestelen, es raadasul kenyelmetlen is, mert 150 centis 40 kilos vagottszemuekre tervezik, akiknek amugy lehet, hogy kenyelmes. Meg egy jobb Lexus-nak sincs lelke, de teny, hogy azt ki nem nyirod egykonnyen.
Nemet: eltalalt design, jol, de legalabb kozepesen megbizhato motor. Amolyan atmenet a megbizhatatlan de szep olasz es a megbizhato de csunya es kenyelmetlen japan kozt. Idonkent tonkremegy, de legalabb van hozza alkatresz gyorsan + szakember aki meg is tudja jol csinalni. Annyira azert mar megbizhato, hogy ne ugy hozd ki a szervizbol, hogy "add el az elso embernek aki meg hajlando erte penzt adni".
Olasz: gyonyoru autok, amiknek lelke van. De megbizhatatlan. Meg a dragabb Maseratik es Ferrarik se valami tartosak. A beledet szervizre koltod. Ugy arulod: "folyamatosan szervizelve", mert mindig beszarik rajta valami. De stilusuk, az van, szeretheto akkor is, ha a legrosszabbkor hagy az ut szelen. Meg egy Fiatot is megsimogatsz a havi szervizlatogatas alatt, hogy "hianyozni fogsz, te szepseg".
Ezektol a tengelyektol fuggetlenul letezik persze francia, amerikai, del koreai, de oket nem igazan lehet ezen a tengelyen elhelyezni. A Del-Koreai megbizhato, de ha megis beszarik, alkatreszt a joisten se ad hozza. A tobbi megbizhatatlan es sose lesz olyan stilusos a megbizhatatlansaga melle, mint egy olasz.