( zeller | 2020. 03. 03., k – 13:00 )

Ügyfélként teszteltem két bank mobil és webes felületét, illetve ismerősi körben teszteltünk egymás közötti forgalmakat, ennyi, nem több. Ami ennek a körnek "must have", az döntően működött - a cutoff utáni tranzakciót cutoff előtt nem lehet tesztelni, ergo az akkor kimaradt - délután meg hamarabbolvastam, minthogy időm/kedvem lett volna tesztelni. (Bónuszként egyelőre nemlátok olyan kritikus use-case-t a saját pénzforgalmam tekintetében, aminél a mobilapp-ból azonnali utalás kritikus jelentőségű lenne, úgyhogy maximum technikai oldalról érdekelne, hogy működik-e vagy sem.

"Hát ugye a régi alkalmazás nem is tudott aznapra dátumot ajánlani, az új tudott, de azzal nem ment az azonnali, te meg most mosdatod a szerecsent, hogy ott a weboldal, használjam azt, aham. " - érdeklődtem, és ezt a választ/javaslatot kaptam, ami workaroundnak teljesen korrekt - végleges megoldásnak persze nem, de gondolom a fejlesztők nem ülnek karba tett kézzel, hanem rajta vannak a javításon - de majd utánakérdezek ennek is valamikor, hogy hogyan áll a dolog - bár mint mondtam, nekem, mint ügyfélnek nem fáj, úgyhogy megint csak azt mondom, hogy ha neked igen, akkor kérdezz te.