Egybe vette meg. A webshop valószínűsíthette volna, h gépet akar összerakni, elvárható lenne tőle, h jelezze, ha problémás alkatrészeket válogatott össze
Rosszul gondold. Fordítsd meg a problémát és képzeld el, hogy van egy webshop-od. Jön x1000 megrendelés teljesen random dolgokra. Miért lenne a feladatod találgatni, hogy ki mit csinál az alkatrészekkel. Én rengeteget vásárolok, simán van, hogy az alaplap és proci nem egybe mennek. Az üzletnek meg nem dolga bios-t frissíteni, ők egy terméket árulnak és kész. Ha kibontják akkor jön a hiszti, hogy bontott a termék. Ha végeznek is bios frissítést, az mindenképp extra szolgáltatás.
Ebben az eseten a néma gyereknek anyja sem érti a szavát eset volt. Kérdezni kell ilyenkor és a vásárlás előtt. Az meg hab a tortán, hogy összerakós gépeknél gyakorlatilag végtelen az alkatrészek variációja, szvsz nem várható el, hogy az üzlet mindent tudjon. Volt olyan esetem, hogy nem tudták, hogy menni fog-e a memória az alaplapommal, abban egyeztünk meg, hogy beviszem, kipróbáljuk és ha megy megveszem, ha meg nem nem kell visszárúzni. A boltok álltalában normálisak, ha meg nem, nem kell ott vásárolni.