( evone | 2020. 01. 22., sze – 10:43 )

tehát szerinted ügyfél beviszi a hivatalos szervizbe a gépet mert gondja van vele, és a szerviz rettegve félve inkább bekamuzik egy hardver cserét - aminek persze 0 látható nyoma és bizonyítéka van és később kiderülhet, hogy az ügyfél a semmire fizetett ami a szervizes állásba kerülhet - miközben újratelepítette? :D vagy újratelepítették és még hardware cserét is csináltak a semmiért a saját költségükre csak azért mert félnek megmondani az ügyfélnek (:DDD), hogy csak szoftveres hiba volt ? te hol élsz ember? :D

én azt mondtam, hogy azok írják meg hogy rossz nekik akiknek rossz. én se posztolok nap mint nap a blogomba ilyeneket:

2020.01.20: ma is jó a Macbookom és a MacOS-em.

2020.01.21: ma is jó a Macbookom és a MacOS-em.

2020.01.22: ma is jó a Macbookom és a MacOS-em. 

 

e helyett amikor gondom van vele akkor írok a megfelelő fórumba amennyiben nem találtam semmilyen megoldást az interneten.