( vilmos.nagy | 2019. 10. 03., cs – 13:39 )

az egyik, legnyilvánvalóbb talán a belvárosi parkolás, ahol tele van olyan parkolóhelyekkel a belváros, amire fillérekért, jóval a piaci ár alatt adnak éves parkolóbérletet az ottlakóknak (és a mostani főpolgi/polgi kampányban is beígért az egyik oldal 20 perc ingyenes parkolást mindenkinek, a másik meg, hogy az egyes kerületekben csak a helyiek parkolhassanak a parkolóhelyek x százalékán... agyrém.)

bővebben, ezt az előadást érdemes végignézni, de néhánn jó példa 27:00-tól. 35 percnél konkrét, 2014-es számok, majd utána azok a fejlesztések, amiket megbuktatott a főváros.

Az elmúlt évekből:
- a nagykörúton még mindig nem lehet rendesen biciklizni
- a rákóczi út/blaha még mindig autókra van optimalizálva, pedig „a téren áthaladó napi 200 000 ember döntő többsége a közösségi közlekedést” via
- épp újul meg az árpád-hídnál a volán pályaudvar, a metró is, de a felszíni rendezés továbbra is autókra van optimalizálva, pedig a fenti valószínűleg ott is megáll
- stbstbstb

szóval jah, szerintem minden, ahol:
- a helyhasználatot nem piaci alapon fizetik (parkolás)
- vagy a közlekedésben az egyes közlekedési módok nem a hatékonyságuk (közlekedő fő/idő) mértékében kapnak ifrastruktúrát (utat, felújítást, etc.)
az támogatás, még ha nem is konkrét pénzben kapja meg minden budapesti autós.