( LinUserX | 2019. 08. 24., szo – 13:53 )

szóval megpróbálok sorjában válaszolni. :)

/ Ez új előfizetés vagy egy meglévőnél cserélték az eszközt? /
- Meglévő előfizetés, most csak új kábelt húztak ki és a modemet cserélték (elmondás alapján a régi kábelezés miatt volt eddig gyenge a net sebessége)

/ Router módban üzemel és nincs saját routered? Wifin vagy kábelen produkálja a hibát? /
- A modem egyik kimeneti portjára van a router bemenetije rákötve (de a RealVNC lassú mind a "router-kábel-PC" kapcsolattal mind a közvetlen ModemWiFi-Android kapcsolattal szóval nem a router a zavaró tényező, a routert megkerülve modem WiFi-jére kapcsolódva is megvan a hiba)

/ Speedtest mit mond? /
- SpeedTest teljesen rendben van, az internet sebessége jelentősen javult a kábel/modem csere után, ezért is logikátlan hogy a RealVNC sebessége romlott.

/ Befelé vagy kifelé VNC-zel? /

- VNC-Viewer, a gépen/telefonon szeretném elérni/irányítani a távoli helyen lévő PC -t