Az biztos, hogy szorosan kézbentartják a piacot. Azt hiszem az usában alkatrészt sem lehet újonnan venni hozzá. Ha egy autó a nyilvántartásban "salvage" jelölést kap, akkor ugrik a gari és a superchargerekről letiltják, más funkciókat is letiltanak. A bibi az, hogy ha igaz, vannak államok, amelyekben például kocsilopás esetén is a hatóság/biztosító ráteszi ezt a besorolást, hiába kerül elő sértetlenül. Persze, ha ilyenkor már mindneképpen fizet a biztosító és nem kapja vissza a tulaj, akkor számára már mindegy.
Használt piacon vicces lehet. Ezért is néztem például érdekesen, amikor itthoni teslás barkácsolásról, meg gazdag tulaj átépítgetős hobbijáról és tesla hacker gyerekről volt szó handrás videóban. Nem tudom, hogy európában másképp működik-e ez az itteni törvények miatt, de nem hangzik jó ötletnek mindenféle nem szerződött műhellyel belenyúlni. Persze, ha a pénz nem számít...