( winben | 2019. 03. 19., k – 13:58 )

Az Erste technológiát tekintve olyan, mintha belekerült volna valami idővákuumba. Egy ideig fejlődött és tök jó netbankot összerittyentettek.
Aztán a fejlesztés megállt.
Eltelt egy csomó idő, majd készítettek egy TELJESEN ÚJ felületű netbankot, ugyanazokkal a fícsörökkel. Lassú ...nagyon lassú volt és leállt gyakran. Ja és nem mezei usernek készült. Vagy ha volt usertesztelve akkor rossz csoporttal.
NADE mire megszokta a nép addigra most megint csináltak egy új felületű, de azonos tudású netbankot ami UX szempontból #eltörömakezed lett. 21:9-es monitoron úgy szét van minden csúszva, mintha 18:9-es mobilkijelzőre készítették volna eredetileg.

Most a mobilalkalmazást a legéletszerűbb használni, de abban is vannak akkora értetlenségek, hogy inkább már nem hőbörgünk csak beletörődünk, hogy ez sz*r és soha nem lesz megjavítva.

És amikor felhív telefonon az Erste, hogy "miért nem használom a bankkártyám", "mit tapasztaltam a legutóbbi netbank használat során" vagy "mennyire voltam elégedett a személyes ügyfélszolgálattal" csak pislognak, mint hal a szatyorban, hogy elégedetlen vagyok. Bezzeg ha bemegyek a bankfiókba megkérdezni, hogy miért is változtattak mondjuk az sms értesítő szolgáltatásukon (2-3k ft alatt nem küldenek a fizetésről sms-t) vagy miért lett több a havi számlavezetési díjam akkor felajánlják, hogy tulajdonképpen most is felmondhatom a folyószámlámat.

Meglep a hír, hogy a kártyadigitalizálás már folyamatban van. Néhány hónapja (amikor kérdezték miért nem használok bankkártyát) nem tudták megmondani, hogy mikor lesz ha lesz mobilfizetés.