( kovi | 2019. 01. 16., sze – 08:21 )

Pedig csak annyi, hogy biztonságosabbnak tűnik [tűnne] elfelejteni ezt a telefonon beszólogatást. Aztán mehetne a papírmentes recept, azzal nincsen bajom. Mindaddig, amíg a patika rendszere kilát a hálózatra és a távoli adatbázissal nincs semmi galiba.

BTW ha valaki nagy intézménynek szállít be, vagy csak managel vagy mindegy, ott kétévente *mínusz* két-három printer eladása és üzembe állítása - valamint ebben a periódusban [akár] *mínusz* húsz-huszonöt toner is jelentkezhet a forgalmában a megszokottakhoz képest. Nálunk ez [rendelőnként] kétévente mínusz két közepesebb Kyocera printer és e periódusban mínusz 7-8 toner. Nem azért írom mert baj vagy ilyesmi, de aki ezzel foglalkozik be kell majd kalkulálnia - szóval akinél ez porondon van figyeljen!

Szerintem ez amúgy a Kyocerának fog leginkább fájni, felénk a legtöbb helyen ezt kérik és ezt használják.

--
Vortex Rikers NC114-85EKLS