( _Franko_ | 2018. 12. 18., k – 14:29 )

Mi lenne itt? A posta logisztikai központjából dőlne a csillámpor... nyáron nyünyögtem a dolog miatt, most sebeket tépett fel ez a poszt... :)

---

Szóval eljött a csomag a ~10000 kilométerre három nap alatt, három átpakolással repülőn. Aztán azóta a magyar királyi posta ül rajta és nem tudják abszolválni a maradék ~30 kilométert. Express csomagnál.

May-31-2018, 14:38 PM - Item dispatched. Express's sorting centre, Guangzhou
Jun-01-2018, 21:35 PM - Flight dispatched to Chek Lap Kok International Airport, Hongkong
Jun-02-2018, 00:45 AM - Flight landed to Suvarnabhumi Airport, BKK
Jun-03-2018, 01:35 AM - Bangkok transport to destination
Jun-03-2018, 15:35 PM - Flight landed to destination
Jun-03-2018, 17:35 PM - Local courier sorting centre, HU

"Elektronikus nyilvántartásunk alapján a megküldött azonosítószámú küldeményről nem rendelkezünk információval. [...] Bla-bla-bla postai szabályzat bla-bla-bla. [...] Amennyiben a feladáskor a küldemény nem kapott a fenti szerkezetű postai azonosítót, úgy a Magyar Posta kezelésébe érkezést követően nyilvántartás nélkül kezeljük. [...] A küldemény esetleges megérkezéséről a helyi kézbesítő postán javasoljuk érdeklődni."

Szóval ennyit a nemzetközi expressz csomagküldésről, ahol minden nemzetközi résztvevő pontosan tudja követni a csomagot, a Posta már nem. Szóval annyit tudok, hogy a Posta sikeresen átvette 11 napja...

"Tájékoztatjuk, hogy nemzetközi megállapodások értelmében kézbesítésig a küldemény a feladó tulajdonát képezi, ezért bővebb információ adásához a feladó tud információt nyújtani illetve hivatalos küldeménykerestetést indítani a külföldi postaigazgatásnál. Javasoljuk, hogy további egyeztetés céljából a feladóval vegye fel a kapcsolatot."

Szóval a magyar posta egyszerűen elveszítette a küldeményt. Ezek után nem elnézést kérnek, miközben hamut szórnak a fejükre és fogadkoznak, hogy többé ilyen nem fordul elő, mint bármelyik piaci viszonyok között élő cég, hanem gyakorlatilag arra utasítanak, hogy vegyem fel a kapcsolatot a küldemény kínai feladójával, hogy aztán ő kérdezze meg, hogy a magyar posta hol veszítette el az általuk már nyilván nem tartott expressz küldeményt.

Vagyis a feladó arról a csomagról indítson a külföldi postaigazgatásnál egy küldeménykerestetést, amiről a nemzetközi csomagkövetés percre pontos nyilvántartást vezet egészen addig, amíg a magyar posta kezébe nem került a küldemény és a kezelésébe érkezést követően nyilvántartás nélkül kezeli.

Szerintetek miért van az az egyre erősödő érzésem, hogy fel kellene gyújtani az egészet a p...ba és hagyni, hogy porig égjen?

--
https://iotguru.live