Évekkel ezelőtt irtam nekik:
2016. júl. 7
Tisztelt Vodafone Ügyfélszolgálat!
A mai napon kaptam egy olyan szerződést, mely nem az én nevemre szól. Valószínűleg el lett írva az értesítési email cím, és mivel a gmail esetében nem számít a pont az email címben, így fordulhatott elő az, hogy megkaptam a xxx.yyy@gmail.com email címre küldött szerződést. Mivel én önöknél vagyok ezzel az email címmel előfizető, így ezt a rendszerüknek - amennyiben figyelembe veszi ezt a sajátosságot - észre kellett volna vennie felvételkor.
Kérem intézkedjenek ez ügyben, mivel a csatolmány személyes adatokat (születési hely, idő, anyja neve, személyigazolvány szám, ügyfélbiztonsági kód) is tartalmaz, mely visszaélésre adhat lehetőséget.Válaszukat köszönöm!
Üdv.:
XXX YYY
2016. júl. 8
Tisztelt XXX Úr!
Köszönjük, hogy felkereste ügyfélszolgálatunkat!
Hivatkozva a 2016. július 7-én érkezett elektronikus levelére, az alábbiakban küldjük válaszunkat.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy az Ön által tapasztalt jelenséget a Gmail szolgáltatás működése okozza, melyről a https://support.google.com/mail/answer/10313?hl=hu internetes oldalon talál bővebb információt.
A fentiek alapján a Gmail szolgáltatás az XXXYYY@gmail.com valamint az XXX.YYY@gmail.com címre küldött elektronikus leveleket mindkét címhez tartozó postafiókba továbbítja.
Egyúttal szeretnénk Önt biztosítani arról is, hogy az előfizetéssel kapcsolatban felmerülő költségek, számlák kiegyenlítéséért, és egyéb kötelezettségek teljesítéséért az előfizető a felelős.
Szíves megértését és együttműködését köszönjük!
Bízunk abban, hogy a válaszunkkal a segítségére lehettünk!
Tisztelettel:
Ezek szerint oly szinten nem érdekelte őket, hogy mehetne is a feljelentés és a bünti.