( shark | 2018. 12. 06., cs – 17:28 )

Évekkel ezelőtt irtam nekik:

2016. júl. 7

Tisztelt Vodafone Ügyfélszolgálat!

A mai napon kaptam egy olyan szerződést, mely nem az én nevemre szól. Valószínűleg el lett írva az értesítési email cím, és mivel a gmail esetében nem számít a pont az email címben, így fordulhatott elő az, hogy megkaptam a xxx.yyy@gmail.com email címre küldött szerződést. Mivel én önöknél vagyok ezzel az email címmel előfizető, így ezt a rendszerüknek - amennyiben figyelembe veszi ezt a sajátosságot - észre kellett volna vennie felvételkor.
Kérem intézkedjenek ez ügyben, mivel a csatolmány személyes adatokat (születési hely, idő, anyja neve, személyigazolvány szám, ügyfélbiztonsági kód) is tartalmaz, mely visszaélésre adhat lehetőséget.

Válaszukat köszönöm!

Üdv.:
XXX YYY

2016. júl. 8

Tisztelt XXX Úr!

Köszönjük, hogy felkereste ügyfélszolgálatunkat!

Hivatkozva a 2016. július 7-én érkezett elektronikus levelére, az alábbiakban küldjük válaszunkat.

Szeretnénk tájékoztatni, hogy az Ön által tapasztalt jelenséget a Gmail szolgáltatás működése okozza, melyről a https://support.google.com/mail/answer/10313?hl=hu internetes oldalon talál bővebb információt.

A fentiek alapján a Gmail szolgáltatás az XXXYYY@gmail.com valamint az XXX.YYY@gmail.com címre küldött elektronikus leveleket mindkét címhez tartozó postafiókba továbbítja.

Egyúttal szeretnénk Önt biztosítani arról is, hogy az előfizetéssel kapcsolatban felmerülő költségek, számlák kiegyenlítéséért, és egyéb kötelezettségek teljesítéséért az előfizető a felelős.

Szíves megértését és együttműködését köszönjük!

Bízunk abban, hogy a válaszunkkal a segítségére lehettünk!

Tisztelettel:

Ezek szerint oly szinten nem érdekelte őket, hogy mehetne is a feljelentés és a bünti.