( SzaCsaJo | 2018. 12. 02., v – 20:24 )

Miért?
Ha csak az elővárosi vonatok fele mint metró folytatná már hosszabban lehetne közlekedni pár vasúti átkelőn.
Nem kell átszállni, a Váci úti iroda rengetegbe bejáró dolgozok egy részének elég kényelmessé teszed az autó nélküli bejárást. És még számtalan előny, igaz az egészből a maximális előnyt akkor érezné a város és az agglomeráció ha van koncepció, M2 M3 M4 azonos kocsik azonos vasúti irányítás, később a HÉV héveket is ennek szellemében újítják fel.
Metró szerelvényeket most újíttattuk fel szerintem bárki felújította volna őket, ha tudja hogy elég ha csak egy csavar átkerül az újba az már felújítás. (igaz a Vityaz mehetett volna a kukába)

A világ pár városában ezt sikeresen megugrották. (Mármint hogy a metróként fojtatja a vonat)