Köszi, hogy leírtad egy futár átlagos napját ;-) Szerintem ezzel mindenki tisztában van aki látott már futárt munka közben, esetleg még beszélgetett is velük mint pl én is. Bár pontosabb úgy, hogy meghallgattam őket amikor elkezdtek panaszkodni. A beszélgetéshez mindig nagyon sietnek.
Meglepődtem, hogy ilyen csúszások előfordulhatnak egy ilyen komoly cégnél mint a GLS. Bár ha jobban belegondolok, BF környékén nem nagyon rendeltem még eddig, leginkább elvi okokból. Amit most várok azt sem akciósan vettem, csak valahogy úgy jött ki, hogy pont pénteken rendeltem meg.
Szóval akár az is lehet, hogy mindig ez van ilyenkor. Ami mondjuk még gázabb, mert értem én, hogy nehéz tervezni kapacitást úgy hogy nem tudják mennyien fognak rendelgetni és szállítattni, na de akkor is ebből élnek, fel kellene készülniük az ilyesmire, nem? Nekik aztán tudniuk kellene, hogy mennyit el lehet szöszölni egy-egy csomag kézbesítésével, szóval biztos lehet ezt valahogy tervezni.
A fenti képről levágtam az időket, de egyébként azt írták, hogy 16:30 és 19:30 között volt a tervezett kiszállítás, ami arra utal, hogy túlórázással próbáltak kompenzálni, de amint látszik ez nem volt elég. Gondolom normálisan csak max 5-ig dolgoznak ők is.
Volt már olyan is, hogy a futár felhívott, hogy hozna csomagot, de nem fog ideérni és hogy 5 óra után átvehetem a depójukban. Mondom ok. A poén az volt, hogy odamentünk, vártunk rá, erre hív, hogy még mindig kiszállít és késik, de most már el tudja vinni a házunkhoz is a csomagot ;-) Mondom jó, akkor megyünk haza. Majdnem egyszerre értünk oda ;-) Nem volt gond, mert a gyerekért mentem és majdnem útba esett a depójuk.
Érdekelne, hogy mennyien fizetnek még készpénzzel futárnál amikor a legtöbbnél már kártyával is lehet ill. hogy hányan bontják ki a csomagot és tartják fel ezzel a futárt.
Na, de ezek csak költői kérdések.