( SzBlackY | 2018. 10. 11., cs – 16:46 )

És még mindig egy fokkal rosszabb, mint az összes a témában felsorolt másik lehetőség, ami jóval kisebb eséllyel tenné tönkre a piacot (kötelező subscribe értesítésekre, EOL kötelező bejelentése, a felhasználó felelősségének nem a gyártóra hárítása stb.).

Azzal, hogy a vásárlás pillanatában elérhető (és akár a dobozon feltüntetett legyen) a _várható_ EOL (amitől mondjuk legfeljebb későbbi időpontra lehet eltérni) időpont, teljesen egyet tudok érteni.
Azzal, hogy az előre bejelentett EOL-ig a távolról kihasználható kódfuttatási, privilégium-emelési és hálózat-hozzáférési hibákra [az ésszerűség határain belül...] adjanak javítást, teljesen egyet tudok érteni.
Azzal, hogy _minden_ legyen a gyártó felelőssége, hogy alapbeállításon automatikusan frissüljön az eszköz, hogy "az utolsó vásárlástól számított örökélet plusz egy napig" legyen support (ja, a raktárban van még egy WRT54G v1, egy ezresért a tied Béla, és így még nyócév support van rá), semmiképp.

BlackY
--
"en is amikor bejovok dolgozni, nem egy pc-t [..] kapcsolok be, hanem a mainframe-et..." (sj)