( Zahy | 2018. 10. 05., p – 12:34 )

Nem egyszerűsítetted. Ha az a nyomorult doboz *magától* és *jól* frissítené a szoftverét, akkor lehetne a felhasználó felelőssége a dolog, hogyha direkt nem engedi frissíteni.

Bakker, a Linksys (is a Cisco Company - vagy mi a szar volt a szlogen) képes volt arra, hogy épp az EU-ban nem volt elérhető az új fw, és úgy kellett kézzel végigmazsolázni egy halom helyi support oldalát (linksys USA, linksys Japan, stb), hogy megleld - no azok után mégis mit vársz? Honnan a francból kéne ezt tudnia átlagjózsinak???

Most direkt megkérdeztem, a kolléganőmnek eszébe se jutott, hogy a mosógépén FW-t frissítsen (sőt az se, hogy az képes netes kommunikációra - pedig tudatosan ilyen távolról vezérelhető mosogépet vett). Szerinted hány otthoni felhasználó fogja megnézni hetente, hogy van-e újabb szoftver a mosógéphez, porszívóhoz, wifis fényképezőgéphez, okoslámpához és távolról vezérelhető garázskapuhoz. Jelzem - egy sem, és ha ezeket a szarokat a gyártó megalkotja, akkor legyen már a az is a gyártó felelőssége, hogy X ideig legyen hozzá FW-frissítés. Mivel a szoftver is része a gépnek, legalább annyi ideig biztosítania kellene szoftver javításokat, mint amennyi ideig alkatrészt kell biztosítania. Ha valamelyik cég 1 évre tervezi a szarjait és 3 év alkatrész utánpótlást igér, akkor 3 évig. Ha meg 10 évig, akkor 10 évig.

(Kéretik nem elvinni a beszélgetést az "agyhalott", "sznob", "mesterségesen generált igény" és "first word problem" irányába. Köszönöm.)

=====
tl;dr
Egy-két mondatban leírnátok, hogy lehet ellopni egy bitcoin-t?