"ott volt az áru a kiszállítás napján a polcon, amit nem hoztak ki abból az áruházból."
Öööö, le is van írva az ÁSZF-ben, hogy nem a polcról szolgálnak ki.
"A www.tesco.hu/bevasarlas honlapon bemutatott termékek köre eltérhet az áruházakban található választéktól, a termékek rendelkezésre állása (ideértve a kiszállításkori elérhetőséget is) az adott kiszolgáló áruház raktárkészletétől függ".
Az egész úgy működik, hogy a feladott rendeléseket az áruház raktárában a raktárosok összekészítik a legjobb tudásuk szerint. Nem mennek be az üzlettérbe, hogy levegyék a polcról.
És az meg teljesen természetes, hogy van, amikor nincs raktáron, mert minden a polcon van.
Hasonlítsd ezt össze azzal a helyzettel, amikor nincs kinn a polcon, amikor épp vásárolnál, mert még a raktárról nem szállították ki. Vagy vársz X időt, mire az árufeltöltők kihelyezik a polcra, vagy hagyod a vásárlást.
Nos, a házhozszállításnál meg nincs meg az, hogy bemmennek az eladótérbe és leveszik a polcról, illetve X időt sem várhatnak, hiszen te időre rendelted meg az árut.
Az már egyéni preferencia, hogy egy nap várakozás és teljes rendelés a jobb, vagy a részleges rendelés, de az időben pontos elérhetőség.
Nem dolgozom a Tesconal, relatíve keveset is vásárolok ott (inkább kisbolt, meg Spar), nincs mit védenem őket, amit utálok, az az, hogy tájékozatlanul a legelső dolog az összeesküvés-keresés térfogatarányos profitról. Ahelyett, hogy tájékozódnál.