( Raynes | 2018. 07. 08., v – 00:34 )

Valószínű ez lesz az oka, amit írsz. Szerintem sem valószínű, hogy a technikai felszerelésen spórolnak, egy profi stúdió mindenhol horror pénz, még milliomosék is csak bérlik pár órára. Van annyi pénz benne, hogy a technikán nem is kell spórolniuk.

Sokkal hamarabb az elqrvult zene ízlés. Egyszerűen nem kell hozzá nagy hangmérnöki képzettség, hogy hallja vagy lássa valaki egy olcsó eszközön is, hogy milyen szarok a mai felkompresszált felvételek, egyszerű VU level meter kimutatja, hogy minden sáv csutkára túl van húzva a piros peakig, és ott is marad a jel végig, vagy ha ránézel egy akármilyen szoftverben a wave formra, látszik, hogy egy tömb az egész, nincs alakja a hullámoknak, le van vágva mindennek a teteje/alja.

Ezen a videón 13:07-től szépen bemutatják, hogy még egy középkategóriás home hangfelszerelésen is mennyivel rosszabbul szól loudness waros CD master és az eredeti master bakelitről. Ég és föld a kettő, még akkor is, ha ilyen YT-os lossy minőségben hallgatod. Már pedig ha szar a master, akkor mindegy min hallgatjuk, mennyire hi-res DSD-ben, semmit nem fog rajta segíteni, szarból nem lehet várat építeni.

No keyboard detected... Press F1 to run the SETUP