( Aadaam | 2018. 03. 02., p – 18:42 )

Az össze tudja-e dönteni alatt én usability-t (is) értettem, de gyakran a user olyan sorrendben próbál valamit elérni ami nincsen jól leprogramozva, és ezért az app hibára fut.

Durabilty más tészta.

Az ügyfél azért gondolja meg magát, mert ott látja először, mit kap. Nem gondolja meg magát egy jól előkészített UX projekten, ezek le vannak kezelve, ott vagyunk a demón is.

Groomingon hozzuk be az új story-kat de nem az aktuális sprintre, hanem a rákövetkezőre, azaz ott beszéljük át, mi az ami nem érthető, nem elég részletesen kidolgozott vagy technikailag challenge-elt. Muszáj hogy legyen egy ilyen meeting, és úgy látjuk, jobb ha ez nem akkor derül ki amikor az ügyfél arra számít, ez két hét múlva meg lesz. A fejlesztőnek is jobb hogy nem aznap tudja meg, mit fog csinálni a következő két hétben. Picit persze leopárd harap, de mi se tudunk mindenre reagálni a planningen úgy, hogy abból becsülni lehessen.