Az Agilist azért mert sok helyen hülyén csinálják, még szerintem kissé flegma dolog vackoknak hívni. Lásd még: "Az, hogy nem hoztál sütit..."
Ha ezt ti meg tudjátok csinálni, hogy odamentek az ügyfélhez, és addig beszélgettek vele, ameddig kijön belőle olyan rendszerterv, amit aztán oda lehet adni a programozóknak, azoknak meg nincs más dolguk mint ezt lekódolni, akkor le a kalappal.
So 90s!
Eddig azt hittem ilyen csak a mesében létezik.
Én a valósághoz sokkal közelebb állónak látom a "köcsögjózsef" típusú ügyfeleket. (Lásd még f99)
Annak lehet, hogy kicsit nehéz megmagyarázni, hogy amiért kiköhögte azt a nagy halom zsét és aláírta, hogy azt kéri, aztán a végén megkapja és azt mondja, hogy "lehetne rózsaszínben?", annak kicsit nehéz elmondani, hogy lehet, csak tessék hozzá elővenni a pénztárcát.
És általában a lehetne rózsaszínben az tipikusan ilyesmi szituációban fog előkerülni: