( lajos22 | 2018. 03. 01., cs – 19:34 )

Kezdjük ott, hogy az elmúlt 3 hétben 3 külön excel doksit kellett nekik kitöltenem, ugyanarról, mert miután visszaküldtem határidőre, jött az újabb, hogy "bocsi de mégis másikat kellene".

Jön az email, hogy le kell jelentenem az általuk hozott routert. Nyomtassam ki, írassam alá vezetővel, meg pecsét és faszomtudja. Fotózzam le a router sorszámát. (a hátulján van, ami a rack belső fala felé látszik, ezért szedjem ki) majd visszaszkennelve a papírt, csatoljam mellé a fotót és küldjem el a xy emailcímre, majd a kinyomtatott papírt postázzam az yz postacímre. FTW??? 2 hónap múlva ismételten ugyanez. (közben talán eladtam ócskavasnak?)

A routert csak egy webes kattintgatós förmedvényből lehet állítani, de ha kellene még egy vlan, akkor keressem őket telefonon. NA ezt megpróbáltam, 40 perc alatt annyit se sikerült elérnem, hogy megértse mit akarok. (ó igen, se ping, se ntp nem megy bentről... és vpn-t is max egyet nyithatok, a következő már nem megy.)

Mai napig a 4 éve felmondott rendszergazda szerepel az értesítési listán, így ő kap mindent. Ha épp jó passzban kapja el, akkor továbbítja az elődöm részére, aki néha átadja nekem. Gyakorlatilag hiába van, hogy beküldök egy adatváltoztatási kérvényt, le se szarják.

A 25 megás netet kinek a számlájára kell írni? UPC ?

--
openSUSE 42.2 x86_64