Igen, erről szól a brand építés. A brand kép pont arról szól, hogy mennyire elfogadott a reklámozása az adott brandnek és mennyire irritálja a többi embert. Szar reklámot bárki tud készíteni, olyan reklámot amit millióan osztanak tovább csak nagyon kevesen. A legtöbb cég ott bukik el, hogy a céget vagy a terméket akarják letolni az emberek torkán, holott olyan médiákat kell gyártaniuk, amiben csak mellékszereplők azok.
Én speciel, az egyik számlájuk aljáról értesültem. Haver tőlem hallotta, a főnöke a haveromtól.
Kajálni, szocializálódni, az ingyen sörért. Te nem mennél el egy olyan rendezvényre, ahol élőben nyomogathatnál valami téged érdeklő kütyüt és még etetnek és itatnak is?
Igen. Nem becsüld le az emberi kapcsolatokat és a szóbeli kommunikációt. Nem a plakátot kell átadni, hanem a tartalmát. Pl. csinálsz öt plakátot, amin feldarabolsz egy viccet, amibe teszel egy halandzsa kulcsszót, ami összekapcsolható a termékeddel. Ezt szétszórod egy városban öt helyen, Az emberek nem fogják érteni, keresni kezdik, beszélnek róla, megosztják, összerakják, rákeresnek a halandzsádra, továbbadják a halandzsát, ???, profit.
Ebben az esetben szerinted, mi a virális tartalom? A plakát? Nem. A vicc a palkáton.
Azt kell megérteni, hogy a média (net sajtó, rádió, tv, kutyafüle) csak hordozó. Ha nem tud a tartalmad kiszakadni a hordozóközegéből, nem fog hatni.
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "