Oh, barátom, _pontosan_ tudom.
És a legtöbb ilyen cikkben azt is értettem, mit _nem_ értett az az oktató, hogy olyan homályosra csinálta.
Az ilyeneknél azért volt szopó tárgyat elvégezni, mert _ÉN_ jobban értettem az anyagot, mint ő (igen, ezzel őt is és magamat is degradálom). Tudod milyen gáz érzés, amikor legszivesebben felüvöltenél, hogy "De ez egy az egyben a CCNA képzés 1. szemesztere, és _NEM_ ez van a dián [ti. amit épp kivetít], amit mondani méltóztatik"?
Vagy amikor mestintből attól nehéz a tárgy, hogy görög ábécét használ, nehogy Word-ben könnyen tudjunk nyomtatott jegyzetet készíteni? Ja, a mi mestintünket valójában csak "teljesinformációs játékok megoldása, első három legegyszerűbb módszer"-nek kellett volna hívni. Szakközépiskolásoknak szóló játékelméleti füzetecskében több tudás volt. Ja, de a kszínégyzet jobban hangzik.
Vagy amikor azért basznak meg vizsgán, mert "nem ezt tanítottam"... node tanárúr, beírja, hogy man XYZ és látja, hogy baromságot tanít...
Vagy amikor kiad egy programozási segédletet rossz példával, én meg beküldöm neki, hogy "csókolom, a libFFF-ben nincs ilyen symbol" (tudom, mert munkához [is] használtam), neki áll feljebb.
A direkt kék alapon sárga diákról (grayscale-ben nyomtatva kb egyszínű, de kb wikipédiáról kimásolt-grade), meg az NDA aláíratásáról (RIP Almási), hogy a diákat nem oszthatod meg mással (lásd: a CCNA-s mondatot fentebb) nem is beszélek.
A tanároknak NINCS szakmai tapasztalatuk. Nincsenek képben azzal, mire készítenek fel.
Ne gyere azzal, hogy elméleti képzés, meg ilyenek. Nem. Adott szakon tanítanak, az adott szakkal foglakozzanak.