( trey | 2017. 12. 30., szo – 10:33 )

De az autó közölte, hogy "error van, vészüzembe kapcsolok". A felhasználó értesült arról, hogy az autónak problémája van, tőle a max. teljesítménye töredékét kapod most, irány a szerviz.

Az Apple meg kussolt a felhasználók felé, azok meg nem tudták, hogy WTF van. Nehezen lehet itt bizonyítani, hogy nem

a) tervezési probléma van, viszont akkor full ingyenes visszahívás járna az akkukra
b) tervezett elavulásra játszottak
c) mindkettő (szarul volt tervezve, de olyan zseniális ez a "workaround", hogy kettőt egy csapásra!)

Ha pedig le van írva a szervizkönyvben, akkor a szerelők vagy üzemeltetők (és nem feltétlenül a végfelhasználók) tudnak róla. Magyarul, ha gond van, akkor a szakember tud mire támaszkodni.

Az Apple cigánykodása pedig úgy derült ki, hogy valaki rájött. Utána ment a kussolás, majd amikor a balhéval már tele volt az internet, utána jött a mea culpa.

--
trey @ gépház