Szerintem elég egyenes választ adtam azzal, hogy moralizálás helyett minimalizálja a személyi, anyagi kárt.
Pl. ha 4 ember megy át a piroson és valamiért nem lehet mind a négyet elkerülni (mondjuk a szembe forgalom miatt, amivel ütköznél és akkor jó eséllyel ugyanúgy kampec lenne a járókelőknek), akkor próbáljon a lehető legkevesebbet elcsapni közülük, a karambol legkisebb esélye mellett. Mindegy, hogy ebből mennyi a gyerek, mennyi a felnőtt. Ennél reálisabb döntési lehetőséged egyszerűen egy ilyen helyzetben nem lesz, kár róla vitatkozni.
Ez a fenti szavazásban leginkább a "Random válasszon.", azt is jelöltem.
A közlekedési partner vs. autóban utazók kérdéskörben is egyértelműen az autóban utazókat védje. Itt is értelmetlen moralizálni, a piac úgyis emellett fogja letenni a voksát. Ki az a hülye, aki olyan autót venne, ahol az autopilot az ő életét veszélyezteti, amikor kapni a piacon olyat is, ahol őt védi inkább? Dupla hátrányban lenne egy esetleges karambolban egy ilyen autóval szemben.
Törvényi szabályozás meg nem érne kalap ürüléket sem, ilyesmit ellenőrizni elég körülményes lenne, még a jóval egyszerűbben mérhető kibocsájtási adatokkal is sikeresen trükköztek évekig a gyártók, lásd VW botrányt.