Pár jótanács a méréshez (meg a problémához):
- Router nélkül próbáld ki.
- Minnél nagyobb csomaggal csinálod a mérést, annál pontosabb lesz.
- A mérési azonosítót írd fel, mert csak az kell a mérésből, annak
alapján tud a szolgáltatód reklamálni a sebességcsökkenés miatt.
Az ügyfélszolgálat kezeléséhez pár dolog: :)
- Olvasd el az ÁSZF-et.
- Kérd el a hibaszámot, amin rögzítik a hibát.
- Telefonálj többször.
- Üvöltözz, fenyegetőzz (ott is emberek vannak, néha sikerül célt érni ilyesmivel.)
- Kérd az ügyfélszolgálati igazgatót és beszélj a lelkére ill. vele is üvöltözhetsz. :)
- Add ki magad újságírónak vagy egyéb médiaszemélyiségnek és mond meg, hogy megírod mindazt, ami veled történik. (Ez csodát tud művelni...)
- Jó adu lehet még a HIIF emlegetése illetve végső esetben náluk egy panasz benyújtása az adott ISP-ről. (Ez legyen a végső fegyver, ezt nem szeretik hallani a szolgáltatók, mert kicsit macerás egy ilyen vizsgálat...)
Remélem ezeket az ötleteket nem kell majd felhasználnod és sikerül minnél előbb megoldani a sebességproblémádat.
Üdv:
Fairlane