Már sokszor elmondtam, hogy nincsen olyan publikus szoftver projekt amely ne lenne csurig lezáratlan bugreportokkal. Más nagyobb cégeknél max nem látod ezeket.
> Olyanok, amik évek óta léteznek, és rá se nézett senki.
Alá tudod támasztani valamivel, hogy senki rájuk se néz? Nyilván nem.
Elmondom, hogyan megy ez a Canonicalnál. Minden bug befut valahova, minden bugnak van egy felelőse. Olya nincs, hogy egy bugról ne tudna valaki. A bugokat az adott szakember átnézni, priorizálja és elővezeti egy döntéshozó fórumon. Itt vagy lesz rá ember és idő, vagy nem.
Akár hiszed, akár nem... a Canonicalnak sincsen végtelen erőforrása arra, hogy minden egyes bugot megfixáljon valaki. Egyszerűen több a meló mint a dolgos kéz. Az egész Desktop rendszeren... Unity7-től kezdve az összes saját alkalmazáson át a Mir-ig és a Unity8-ig bezárólag cirka 50 ember dolgozik jelenleg. Ötven...
> ez megvan, na az a pont, amikor lehet elgondolkodni ilyen nagyszabású fejlesztéseken.
Ez egy népszerű vélemény. De aztán ha a tied lenne egy ilyen cég akkor te sem így csinálnád. Éppeszű ember abba fektet pénzt amiben látja a potenciált.
Már ne vedd rossz néven, de józan ember egy ingyenesen adott rendszer ügyfélszolgálatára nem fog eurómilliókat költeni. Mondok egy csúnyát... kössél üzleti alapon support szerződést a Canonicallal és reportálj úgy bugot. Másnap meg lesz fixálva. De ha jól értem akkor te egy ingyenes szabad szoftvert használsz. Ha így van akkor nem illő azon mérgelődni, hogy az ingyenes rendszer fejlesztője miért is fektet be pénzt olyan fejlesztésekbe amikben lát olyan üzleti potenciált amikbők _MAJD_FINANSZÍROZNI_TUDJA_Z_INGYENES_TERMÉKEKET_
Erről van szó... az összes fejlesztés amit te kritizálsz arról szólt, hogy az Ubuntu Personal (dekstop, phone, tablet) vonal egy gazdaságosan üzemeltethető ágazat legyen. Mert ameddig te nem fizetsz az Ubuntuért, addig a gyártók igen. Na és ők kérték a touch és konvergencia fícsöröket.
Így már összeáll a kép?