( Charybdis | 2017. 02. 01., sze – 18:49 )

Jó de lehet, hogy a másik 1000 ticketben meg nem volt semmi probléma. Az nem kerül ki a homárra, hogy küldtem az ügyfélszolgálatnak egy levelet, és kedvesen és gyorsan válaszoltak rá, probléma megoldva. Csak a negatív kerül ki. Illetve az emberek sokkal gyakrabban írják meg a negatív, mint a pozitív tapasztalataikat.
Nekem pl. még nem volt gondom a MegaCP ügyfélszolgálattal, 10 éve vagyok náluk! Nyilván ez nem fog kikerülni a Homárra, mert unalmas sztori. Amúgy meg minden nem lehet egyszerre: legyen olcsó, de jó is, meg az ügyfélszolgálat is gyors és segítőkész legyen. úgy látszik, hogy itt az ügyfélszolgálaton spóroltak. Valószínűleg drágábbak lennének, ha gyorsabb / jobb lenne az ügyfélszolgálatuk (bár nekem mondom, még nem volt ilyen gondom).

Viszont a legutóbbi fejlesztések óta jobbak lettek:
-SSD
-PHP7
-ingyenes SSL
-szerverek rendelkezésre állása az indulás óta lekérdezhető a honlapjukról (máshol van ilyen?)
-korlátlan adatforgalom
-Cpanel , amin mindent beállíthatsz
-olcsó .hu regisztráció (akkreditált .hu regisztrátorok)
-PayPalos fizetési lehetőség
-olcsó