( tigrincs | 2017. 01. 13., p – 10:41 )

Miért ígérik szerdára a csomagot, ha nem képesek tartani?
1 Azert hogy jobb fenyben tunjenek fel

- Miért kérték a telefonszámom többször, és ígérték meg, hogy a kézbesítő szólni fog, ha nem teszi?
2 Az ugyfelszolgalat szeretne ha ugy tortenne a dolog ahogy egy normalis ember ezt elkepzeli. A valosag az hogy a futarnak nincs ceges mobilja csak a managernek aki ezt a feature-t megalmodta -------> A futar/kezbesito nem fog teged a sajat mobiljarol hivogatni

- Miért kizárólag munkaidőben próbálnak kézbesíteni? Mák, hogy a héten itthon vagyok, egyéb esetben szabadságot vegyek ki több napra?
3 Mert ok is munkaidoben dolgoznak (surprise)

- Miért gondolják, hogy ha adott nap munkaidőben nem vagyok otthon, következő nap otthon leszek?!
4 GOTO 3

- Miért nem rugalmasak annyira, hogy egy hibás irányítószámot korrigáljanak. A címem egyértelmű irányítószám nélkül is.
5 Mo-n a loteri kutyat nem erdekli mi es kinek a hibaja. Kezbesites elbaszva ha ujat akarsz fizess

- Mennyire realtime az a rendszer, amibe délután négykor kerül be egy egy órai tétel?
6 Ha van a futarnal alairos elektronikus kutyu akkor par perc kesessel up to date

DPD -nel GPS kovetes is van latod hanyadik vagy a sorban es azt is hogy melyik utcaban van a futar eppen (100% realtime)