( zeller | 2006. 05. 22., h – 20:27 )

A szerződésben ált. benn evagyon, hogy a modem a szolgáltató tulajdona... Ilyen dobozokat meg ált. szolgáltatóknak adnak el, ergo nem nagyon fogsz tudni beszerezni. A modemcserét csomagváltáshoz kötő hozzáállás ügyében kérj tőlük írásban választ a hibabejelentésedre, miszerint nem működik a net. Ha azt mondják/írják, hogy a modem nem az ő tulajdonuk, akkor rá lehet kérdezni, hogy a szerződés mikor változott meg, mióta nem a modem ethernet-portja a szolgáltatás-hozzáférési pont? Élj feléjük (Cc-zve NHH) panasszal, mivel neked érvényes szolgáltatási szerződésed van, melyet a jelenlegi szolgáltató is elfogadott (ráutaló magatartás -- edidg adtak netet, a szerződés szerinti tartalommal), ergo nem érted, miért akarnak téged díjcsomag-váltásra kötelezni a modemcsere ürügyén?

A fix IP-címre meg simán az a megoldás, hogy feltolsz egy routert, ha ledobnak újrakonnektál, máris megoldottad a dolgot, hiszen a DHCP-szerveren lehet ugyan rövid lease time, de annyira rövid nem...