Magyar jogszabályok szerint 12 hónap garanciát kell adni, azon meg már rég túl vagytok. A blokkal lehet tenni egy próbát, de ha nincs meg a garjegy, amin bevállaltak 3 vagy 5 évet, akkor sok esélyed nincs. De fel kell hívni a boltot, egy próbát megér.
Ha a WD Warranty Check azt mondja, hogy OEM, akkor ők direktben nem foglalkoznak vele.
Egyébként meg elég nagy macera 1db-ot RMA-zni. Nem éri meg ha valami kommersz diszk, amit megkapsz 10-15k HUF között.
Én jó pár éve (legalább 6-7 éve) egy nem OEM 74GB-os WD Raptort-t RMA-ztam direktben a WD-hez, mert nem találtam meg a számláját. Futárral ki kellett küldeni hozzájuk Németországba a HDD-t. Elő volt írva, hogy hogyan kell becsomagolni (én egy HP HDD dobozba csomagoltam, enélkül elég szívás lett volna), hova és mekkorában, hány példányban ragasztd az RMA cetlit, stb.
Ezen kívül "nyomkövetős" futárt követeltek meg (DHL, UPS, TNT, és társai), és nekem kellett fizetni az oda utat (kb. 15-16k HUF volt, ha jól emlékszem).
Aztán egy "Factory repaired" cimkés Raptort kaptam vissza, nem újat. Mondjuk az azóta is működik. Ennél a diszknél megérte, mert az itthon ára használtan is kb. a futárköltség duplája volt akkor. Egy mezei SATA-s diszkkel biztos, hogy nem b@szakodnék a WD RMA-val.