Sajnos ma már nem a brandet kell keresni, hanem az ízt.
Majdnem minden populárisabb sörnél előfordul az ízváltás mondjuk téli-nyári viszonylatban.
Pont a Borsodival jártunk úgy, hogy amikor az üvegváltás volt akkor sikerült összehasonlítani a régi-új kivitel ízét, nem egyezett.
Soproninál amikor kupakkódos, címketépős akció volt mindig más íze volt mint a normál üvegnek. Kőbányai dettó. A Ferós üveg nem olyan ízű mint a nem Ferós üveg.
Löwenbrau régen prémium sör volt, prémium ízzel, prémium áron, mára valami olyan amiből nem szivesen vennék....
- - - - - - - - - - -
"A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001 valahol máshol