( SzBlackY | 2016. 10. 05., sze – 20:17 )

De ahogy mondtam, nekem és másnak sincs joga sem kritizálni, sem minősíteni

Véleménynyilványítás és szólásszabadság FTW :)

Egyébként én itt két részre bontanám a dolgot, függően a szándéktól: van az építőjellegű kritika, ami konstruktív és hasznos. Ahogy például lentebb answ segítő szándékkal felsorolta az oldal hibáit és megoldási javaslatokat írt; amiket vagy megfogadsz, vagy nem, de az tény, hogy hasznos kritika.

A cikkben szereplő dolgokat én szintén ebbe a kategóriába tenném: nem állíthatod, hogy nem járt el kellően körültekintően a szerzője, említi, hogy a korábbi verziókban Calligra volt (vagyis több verziót is megnézett!), hogy a grafikus driverrel gondjai voltak (fizikai vasra telepítette!), de virtuális gépben nem volt gondja ezzel (virtuális gépre telepítette!).
Utána leírta hogy számára, mint felhasználó számára szokatlan volt, hogy nehezen tudott nyelvet váltani (és elismerendő, hogy keresett egy szótárat, szerintem többen simán feladták volna a language barrier láttán), hogy minden első induláskor települ (ami tényleg szokatlan egy telepített rendszertől) és hogy a design nem túl tetszetős (hogy színtelen, hogy nincsenek benne a szokásos KDE-s animációk stb.).

Ezek közül egyedül a legutolsó az, ami ténylegesen szubjektív vélemény, a többi objektív megállapítás.

BlackY
--
"en is amikor bejovok dolgozni, nem egy pc-t [..] kapcsolok be, hanem a mainframe-et..." (sj)