( uid_4656 | 2016. 07. 11., h – 00:46 )

Az igazi probléma az, hogy Magyarországon a vállalkozások nagyon nagy része egyszerűen nem teremt értéket. Az érték az, ami valamilyen okból kell valakinek, na, ilyesmiket itthon pont nem csinálunk, mert pont nem értjük, hogy mire is lenne másoknak szüksége, hogy mit is fogyasztanának szívesen mások. Divat leszólni az iPhone-t, és egy csomó dolog miatt le is lehet, de egy dolog elvitathatatlan, az emberek megveszik.

Miért nem csinálunk ilyeneket?

Ja persze. Az embereknek igazából nem szüksége van ilyesmire, hanem a birkanyájat feltüzelő marketingesek hitették el velük, hogy minden vágyuk ilyesmi. Ja persze. Nem akarunk kínai kisgyerekeket dolgoztatni éhbérért, hogy belőlük gazdagodjunk meg. Ja persze. Csinálunk ám ilyeneket, nézzetek csak rá a XII. kerületi internetfejlesztés történetére vagy a 4. állami mobilszolgáltatóra.

De valójában azért nem csinálunk ilyeneket, mert nem tudunk, mert bénák vagyunk hozzá. Csak a magyarnak nem divat elismerni, hogy béna, sokkal jópofább dolog sopánkodni azon, hogy hogy cserbenhagyott bennünket a történelem meg ilyenek. Hát izé... én ebben nem hiszek.