Eltekintve attól, hogy nekem a Linux nem csak "Desktop OS" (cégnél), hanem munkaeszköz azért nem tartom annyira ördögtől valónak, hogy olyan helyeken (cégeknél), ahol az infrastruktúra amúgy is Linux alapú és nincs tényleges igény csak Windows-on futó alkalmazásokra/szolgáltatásokra ott ez akár még standard is legyen 1-1 ilyen felállás. Persze teljesen más az, ha valami hülyeség miatt bejön a képbe valami Microsoft specifikus szolgáltatás, mert ott már lehet jobb ha az ember nem kezd el hackelni hogy valami működjön is (0 support mellett, vagy épp a különböző support team-ek egymásra mutogatva).
Innentől viszont az a kérdés, hogy hány olyan kirívó cég van, amely ezt esetleg meg tudja magának engedni, vagy alapból így ki tudták alakítani maguknak a céges IT környezetet.
____________________________________
Az embert 2 éven át arra tanítják hogyan álljon meg a 2 lábán, és hogyan beszéljen... Aztán azt mondják neki: -"Ülj le és kuss legyen!"..