( _Franko_ | 2016. 04. 25., h – 17:05 )

"nem Androidozom napi szinten, de ott nekem nincsenek pozitív tapasztalataim."

Nekem vannak... :)

"Egyrészt az Activity/Fragment lifecycle már egy olyan dolog, amivel nem nyaggatnék egy kezdőt."

Ezért írtam például a CardBoard-ot, ahol teljesen kész van minden, csak be kell tenni a 3D világba az ábrázolandó dolgokat és pár apró alapismeretet megtanítani... azonnali vizuális sikerélmény van belőle, körbesétálható a legelső kis nyomorult egyszínű háromszög is az interaktív játéktérben és mondjuk bruttó négy tanóra belement, plusz meg kell rendelni egy raklap CardBoard-ot, amit összehajtogatnak. A legolcsóbb telefonnal is jól működik.

"Aztán tapasztalataim szerint sokszor eléggé hiányos/régi a doksi a Google-nál - és akkor lehet keresni, hogy a Maps v3 API miért is más, mint a Maps v2, etc..."

Nono... azért alapszintű programozásról beszélünk... szerintem ott messze nem ezekről van szó, ezek már azért extrém példák. :)