"Egyszerűen vannak olyan körülmények, amiket sehogy nem lehet automatizáltan elkerülni (vagy rohadt mód fognak utálni a felhasználóid a naponként "még mindig a tied ez az e-mail/szám" levelekért/SMS-ekért), "
Ha nem lehet elkerülni, akkor felesleges rá automatizmust építeni.
A szoftverek nem másra valók, mint a való világban lévő munkafolyamatok gépesített támogatására. Ha valamit nem lehet gépesíteni, akkor teljesen felesleges szoftverkövetelménnyé tenni azt, ez ilyen egyszerű.
És te most azt mondod, hogy van egy nem gépesíthető követelményed, és nekem bizonygatod, hogy ez a követelmény nem kényszeríthető ki szoftverrel. Körbe-körbe jársz: az üzleti követelményed nem gépesíthető (azaz szoftveres szempontból értelmetlen), és bizonygatod, hogy erre a követelményre nem lehet jó szoftveres megoldást csinálni. Láss csodát: tényleg nem lehet.