( ricsip | 2015. 12. 13., v – 14:26 )

A (nagyon úgy néz ki) megboldogult WP8.x 3 éve alatt volt párszor h. a peccs a CV branch-re jött ki a legutolsók között 1-1 modell esetében. Amúgy VALAKIKNEK azt is jóvá kellett hagyniuk, hiába CV. Es ilyenkor ment az egymasramutogatas (a munkaadód vs. telefongyártó vs. szolgáltató). Mivel a munkaadód a nagy átláthatósági törekvés keretében (most éppen a németeknél tepernek nagyon) erről pont sunnyog azóta is, a support oldalon minden más f@szság ki van tárgyalva. Egy tetves RACI mátrixot kitoljanak erről a support oldalra ha már 3 felet kell ősszerángatni egy hülye bináris blob kihányásához, na az már fájna! Így maradt a jollyjoker kifogás bármikor is volt 6-8 hónapos csúszás: ja, az nem miattunk miatt nem ment ki még OTA, mi már rég kész vagyunk, csak a szemét OEM / carrier "teeeeszteeellii".. közben meg röhögnek a markukba.
Miért vannak ezek a részek titkosítva az MSDN-en, hmm?

Amugy totál nem hiszek ebben a látszat megoldásban, meg nagyjából már semmiben amit nagy csinnadrattával a munkaadód világgá kűrtől. Térjünk vissza 3 év múlva, mi volt igaz belőle, és mennyi volt nagyothazudó PR bullshit. Már persze ha 3 év múlva lesz még Windows mobile.

A szolgáltató jóváhagyásos kérdést meg kb. úgy kell érteni, h. te berakod a bármilyen SIMkártyát a CV telefonba, és neadjisten nem műkődik jól az adott hálózaton. Hivod a szolgáltató üfsz-t, akkor az űffélszolga első kérdése az lesz: hádde kedves üffél, mi nem is árulunk ilyen telefont, amilyennel magának gondja van. Jaaaaaaaa, h. nem tőlűnk vette????? Hát akkor panaszkodjon annál akitől a telefon származik, mi sajnos nem tudunk segíteni. Hívása nagyonfontos volt számunkra, klatty, bipbipbip....
Et jelenti h. tesztelték/nem tesztelték adott telefont/ firmwaret. Ha tesztelték és árulják is, de mégis szar, ugyanúgy nem fognak tudni vele mit csinálni. Max akkor kicsit tőbb lesz a sajnálkozás az üffélszolga szájából, mielött megoldásnélkűl leteszi a hívást a szerencsétlen.

--
WP8.x kritika: http://goo.gl/udShvC