A kérdésedre a válasz és az, ok amiért nem megoldás a problémára az oldalad:
A fejvadászok azért vannak a piacon, mert szükség van rájuk. Még egy 100-200 fős cég sem tud foglalkoztatni olyan HR-est, aki a cég teljes profiljában mérnöki szinten jártas és képes pontosan meghatározni a megfelelő munkavállaló kvalitásait. Egy jó felvételihez tesztelni kell a jelentkezőt, hogy átfogó képet kaphassanak a tudásáról. Sajnos a diploma és az egyéb papírok megléte sokszor semmit nem jelent. Egy 10-12 éve megszerzett, de nem használt tudásnak, hiába van róla papír nincs piaci értéke. Hasonló kategória a jelentkező pszichés felmérése. Ehhez spec. képzettségű ember kell főállásban és rengeteg idő. Egy jó fejvadász cég képes a jelentkezőket tesztelni és ezt meg is teszi.
A fejvadász gazdasági érdeke, hogy a cégek rajta keresztül keressenek munkavállalókat és a munkavállalók rajtuk keresztül keressenek munkát. Ehhez jelen kell lenniük mindkét oldalon.
A csapból is folyó közvetítő hirdetések oka, hogy a legtöbb közvetítő igénytelen és büdös neki a munka. Derogál nekik pro linekdin előfizetést venni, ehelyett kapcsolatfelvételi kérésekkel spammelik az embert, és utána irreleváns ajánlatokat küldözgetnek. Hiába van CV oldala az embernek, hiába tünteti fel az önéletrajza végén, ha a fejvadász annyi fáradtságot sem vesz, hogy az interjú előtt megnézze az oldalt.
A cégek több okból is titkolják a kampányaikat. Kis cégeknél rontja a morált ha egy-egy pozícióra új embereket keresnek. A jelentkezők hajlamosak a cég nevéhez árazni az igényeiket. Egy adott szektorban nagynevű cég nevesített felvételénél tömeges lesz a jelentkezés, különösen ha az érdekes, "álommelót" takar. Végül, de nem utolsó sorban, egy saját neves kampány könnyen vezethet oda, hogy az adott szektorban hirtelen az összes konkurens spec. kitételeket tartalmazó kiegészítéseket kezd a dolgozóinak a munkaszerződésébe beleirkálni. Ezzel nem sokat lehet csinálni.
Szóval, ha ezeken változtatni szeretnél és nagyot szeretnél szakítani, akkor hagyod a crawler fejlesztést, mert a hirdetésnek látszó fostengert akárhogy is gyúrod ugyanaz marad. Amire nagy szükség van, az egy olyan oldal, ahova a munkavállaló regisztrálhat és online teszteken keresztül számot adhat a pillanatnyi tudásáról. Így csak akkor kerülhet a neve mellé az adott ismeret, ha tényleg megvan. Az ismételt tesztekkel mérhető lenne a tudásának az alakulásának a trendje.
A másik oldalon a cégeknek pontos képe lenne arról, hogy mik a leendő munkatárs képességei vagy célzottan, az adott pozcióra szabott tesztekkel válogathatják ki a nekik kellő embert. És ezért fizetni is hajlandóak lennének.
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "