Nem sípol. Konkrétan se kép se hang.
A hp alapjótálláshoz tartozik Vásárló általi javítás (Customer Self Repair, CSR)?
Mit tegyek, ha nem szeretném saját magam cserélni a CSR-alkatrészt?
A CSR-t lehetővé tevő országokban az ügyfél helyszíni kicserélést igényelhet (vásárolhat), amennyiben a termékre HP gyári garancia vonatkozik. A szolgáltatás ára a munkadíjat és a kiszállási költséget tartalmazza, mert az alkatrészekre jótállás vonatkozik.
Ez azt jelenti, hogy kérhetek helyszíni cserét felár nélkül?
Mi történik, ha az alkatrész megsérül a CSR során?
Ha az alkatrész megsérülne a kicserélése közben, az ugyanolyan megítélés alá esik, mintha a HP szervizmérnöke okozta volna az alkatrész károsodását. A garancia a második javításra is vonatkozik.
Ez kicsit megnyugtató.
Ti hogyan védekeztek az Elektrosztatikus feltöltődés ellen?
----
FreeBSD, Solaris, Debian, LMDE